upset play of the day

Search

Banned
Joined
Dec 7, 2011
Messages
1,913
Tokens
isucheer2006.jpg
iowa-state-cyclones-cheerleader.jpg
4.jpg
cheer_squad_landing.jpg
dance_team_landing.jpg

BigHeader.png



+330 $500
+8.5 $1500

baylor 1-7 ats last 8
 

New member
Joined
Dec 16, 2011
Messages
13,268
Tokens
Those are some homely looking chicks in the first pic.

Was thinking about betting Baylor but decided not to play.

gl
 

Banned
Joined
Dec 7, 2011
Messages
1,913
Tokens
28076.jpg

42144183cd6a2adc3767728fc9a7c1879c1e501.jpg

u might think i just pick games with no thought THAT WOULD BE YOUR 1ST MISTAKE I WILL SPICE IT UP
hot-babes-wallpaper(Mobidll.Com)95259425.jpg
hot-super-bowl-babes.jpg
images
 

New member
Joined
Jan 5, 2012
Messages
979
Tokens
always a pleasure checking out your pics... and picks.... LOL... I'm on Iowa St as a system play tonight also...and I agree, they could win this game SU if they apply themselves!.. i'd like to 'apply' myself to that blonde... wowzers!
 

New member
Joined
Nov 2, 2011
Messages
511
Tokens
Some of these pics are real hot, but overall way too many implants. Thanks for the good ones and the I State pick.
 

New member
Joined
Dec 8, 2011
Messages
211
Tokens
I can't tell if Speed is legit retarded or just funny as shit...either way he entertains the fuck outta me.
 

Sharp Inc.
Handicapper
Joined
Apr 18, 2009
Messages
3,494
Tokens
Am I suppose to gamble or jerk-off? GL
 

New member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
2,032
Tokens
t

Some of these pics are real hot, but overall way too many implants. Thanks for the good ones and the I State pick.

i like me some titties too but medicine ball size are a lil large for me oh and is there a pretty girl that goes to iowa state cuz i think i seen the cream of the crop in here but fuck those chicks are just brutal! where are the iowa state majorettes lol like others just kinda wasted time with the IOWA STATE MUTTS but thanks for other pics and picks and gl
 
Last edited:

New member
Joined
Nov 22, 2010
Messages
6,632
Tokens
i like me some titties too but medicine ball size are a lil large for me oh and is there a pretty girl that goes to iowa state cuz i think i seen the cream of the crop in here but fuck those chicks are just brutal! where are the iowa state majorettes lol like others just kinda wasted time with the IOWA STATE MUTTS but thanks for other pics and picks and gl

all the hot chicks go to University of Iowa. all the ugly ones that marry farmers go to iowa state.
 

Forum statistics

Threads
1,104,602
Messages
13,422,952
Members
99,204
Latest member
mike_ducockis
The RX is the sports betting industry's leading information portal for bonuses, picks, and sportsbook reviews. Find the best deals offered by a sportsbook in your state and browse our free picks section.FacebookTwitterInstagramContact Usforum@therx.com